JustDating The Best Hookup App

❤️Seek fun at JustDating tonight❤️

Darraa (Mr. ., 36)
50
Tanpa aku sedar eka meraba adik aku yang tgah tegang dan dia terkejut, “wooow besarnye adik u… ”
Dan terjadilah percakapan antara aku dan eka:

Masa tu dia bisik dkat aku “i masih dara laa… ” sambil mendesah.
Aku pon jawab “oh yaaa, i pon teruna lgi… ”
eka: klau mcm tu kita temu kan je antara teruna dan dara, msti nikmat…
Aku pon ap lgi jomlah cekin hotel

Smpai je hotel eka terus beraksi tanpa ckp bnyk lagi.
Yang pertama die lepaskan adalah tudung yang menutup kepalanya, lalu baju, kemudian sluar panjangnya. dan tibala masa die melepaskan coli , yang aku nmpk masa tu tetek eka yang putih mulus dan putingnya yang masih merah.
Dan pada masa die nk bkak seluar dalam dia tanya aku…
“nak tolong tak?… ”
Aku pon angguk jela.
Tanpa ckp bnyk jugak, aku pon lepaskan seluar dalam eka warna putis tipis.

yang aku nmpk masa tu jembut nipis saja, aku pon mula sandarkan eka kat dinding sambil aku jilat pepek die.
Ap lgi terdengarlah desahan yang membuat konek aku tegang ah… ahh… ahhhhshhhh…lgiii… ohhh… yeahhh… oooohhhhh… au… sudahh la i tak tahan lagi… ooohhhh… yeah… o… o… oo… ohhhh… tanpa ku sedar ada cairan yang membasahi wajahku. cairan putih ituku hisap, ternyata eka suka “nk lag… ” aku pon hisap pepek eka yang basah dan licin kuat-kuat… “aaahhhh… ahhh… aarrgghh… uh… uh… uh… uh… ouuu… yeah… dan dia pancut lagi cairan putih kental itu dengan lajunya crroot… crooot…
Sambil aku dorong kontol depan blkang perlahan dan cepat
“aahhhhhh… auhhhhhhhh… u.h… u.u… hh… a… u… u… hhhhh.hh.h.h. h… Dia terus menjerit kesakitan, aku terasa nk pancut..
Lalu aku arahkan kontolku ke mulutnya dan… croot… … crroootttt… 6 kali pancut mulut eka dah penuh dgn sperma aku yang berwarna putih kental (biase la 2 minggu tak melancap)

Tak lama lpas tu baru aku sedar pepek eka mengeluarkan cairan seperti darah. Lalu eka cepat-cepat ke bilik mandi. Setelah keluar dari bilik mandi eka terus bj kontol aku sambil duduk di lantai..
Walaupun dara eka pandai melayan.
Aku pon pegang pinggang eka dan mengarahkan ke posisi doggy.
Aku arahkan kontol ke pepek eka, aku dayung lagi… ohhh… oh… o… h.h.h.h.hh… h.hhhhh… h… hhhhhhh… hhhhh… yeahhhhh oouu… yesssss… ooohhhhh… yeahhhhh… aku sudah mula bosan aku cabut kontol aku lalu aku arah kan ke buritnya “sakit takk… ” aku jawab “paling tak pon sikit je sakit… ” aku cuba memasukkan tapi tak boleh sbb terlalu sempit
Eka ckp “tak ap kan ada pepek i nk lagi tak… ”
Aku pon dayung lagi pepek die.
Aku pon dayung lgi ahhh… ahhh… ahhh… ahh… oooouuuhh… yeah… ou… ou… ohhhhhh… dlm 15 kali aku enjut eka keluarkan kontol aku
“i nk keluar… ” aku pon jawab “i pon sama… , kita keluarkan kat dlm jela… ” “iya bole jawabnya… ” aku pon masuk kan blik kontol aku, kali ini aku menusukknya kuatkuat. aaahhhh… ahhhh… aaaahhhhhh. ooooouuuuuuhhh… masa jeritan panjang tu aku pancutkan sperma aku kat dlm pepek eka crroooot… crootttt… ak dengar kata-katanya “nikmat btoll… ” Dan aku pun tidur sampai pagi dgn biarkan kontol aku kat dalam pepek eka
Download JustDating to Date now
Thumb up
Back Next