JustDating The Best Hookup App

❤️Seek fun at JustDating tonight❤️

Sort by timeSort by popularity
第三次在jd约炮
在justdating已经有约过2次妹,这次我就写我在jd第三次的经历吧。去年12月有个女孩主动在jd上找我,那女孩也直接了当就想约炮(当时心里想哇靠jd上的美眉们都那么开发吗)交换各自的联络方式后就我们就选了附近的公园见面。我们见面的地方离我经常约炮去的hotel也很近。我打算见面要好看就先聊。不咋样就直接说来一炮去不去 不去我就撤。 结果我先到的。一个长相一般的女孩在那站着 手拿手机我看了就没啥兴趣了,我走了过去 但是又不好直接打招呼。我就打了她的电话 没想到人家电话没反应。过了几秒后面有人拍了我一下。我一回头,我靠 170的身高。我自己才172.。长相清纯。有点高圆圆的样子。但是太瘦了有点。没想到妹子比我还急,简单的聊了几句后就去hotel了。到了房间里,我也没听那幺多 继续进攻。一边吻一边解开她上衣。 解开胸罩。然后用舌头舔乳头。用舌头用力压下去 这样会刺激她。手别停继续进攻。她下面是条牛仔裤。这破皮带 麻烦,我搞了半天 解开后手就伸进去。她没阻拦。这样吻了会我脱了她裤子。和内裤。早就湿了。我其实不是特别喜欢舔女人下面。有的确实很脏。有的确很干净很漂亮。这个和个人卫生有关。有的味道 我去。一闻就受不了。有的味道虽说有点腥但是你感觉是新鲜的那种 让你来感觉。这个就比较干净。我亲了会下面开始 提枪上马。感觉真不错。这个是我 碰上长的其次第二好的 我做了1个多小时才射。完事后她开始问我些问题。这个我也要教教各位新手。第一个问题准是你和多少女人做过。放心不会有别的。别犯傻除非你是个绝对屌丝。要不别乱说实话。我要跟她说我跟30多人做过 那以后还能一起愉快的玩耍幺。说太少了也不实际。就我和她接触以后的言谈话语 对女孩的了解程度。和床上的工夫,你跟她说你只和一个人做过也太假。我一般都说2个人, 这里注意千万不要问女孩 跟多少人做过。那样你会绝对很扫兴,因为女孩会跟你说实话的几率很大。她们想的可能不像我这幺多。 还有就是 如果你不问的她还会问你 你为什幺 不问她。 你一定要说,我不想知道 你现在和以后是我的 我就满足了。 一定要说 如果不说以后也不能愉快玩耍。因为你这幺说会让女人感觉舒服。这个我后来也做过几次。但是越来越没第一次爽。我约炮都是第一次感觉好 能记清楚 后面就是解渴。分享了一些经验而已内容不是很让人起精神,如果这个篇大家评论好的话。我会再写一篇这辈子约过质量最高的一次。因为我知道就我而言这个已经不能被超越了

more...
JUst sex apps
I have tried few apps for blind dates, for hook up and etc. seriously, JD apps is one most recommended apps among others I been using. People are real here. May have some fraud. But over all are real.

Like how I meet a girl over here. We went out for a dinner. The first dating was gentle and seeing each other. Very soon, we go for a second date, and now, she have a bf, but yet, we still kept our relationship, friend with benefit.

more...
Overseas Study Life
When I study abroad in Sydney. I met a friend from my hometown who was same age with me.

We were not close before. But after bump into her at Sydney, we almost Skype every night. We talk, we accompany each others, and then we started to flirt each others. Then we started sexting. She send me her OOTD. Then sometimes she purposely would send me pictures of bra she tried at shop.

Then she started to fulfill my sexual needs through Skype. She would do everything according to my order such as playing with her nipples, fingering herself, sexy dance. And what I need to do is just be her master and masturbate myself and show her through Skype.

There’s one time when we study for exam at her library. She sit nearer to me and then cover her legs with jacket, and I put my hand in her dress and rub around her sensitive part. Later on, I can feel her underwear at that area became very wet. (PS: we are not alone in library)

After that she follow me to my place. She gave me oral sex. And then I rub her pussy with my man stick. She was so wet and her fluids keep flow out. But refused to let me in. (She said she’s still Virgin but I heard from others that she’s not)
At the end, I still manage to get in.

After this 1st sex. We almost had sex every time we met. She will purposely slot time to meet up with me even she’s busy. And we still continue Skype session and she’s keep send me her “ootd” until we left Sydney.



more...
在國外的第一次約炮經驗
這是我第一次在國外工作,也因為平時都有個習慣用微信搜尋附近的人,因此我的故事也從這裡開始,搜尋到的妹子一般都是很少回應的,而這個妹子就因為寂寞而確認了我的好友,加了我並開始聊天,一開始不以為意,就普通的聊天,直到約出來的那一天,他卻很直接的問我,有沒有約炮的經驗,天呀,從來沒有女生那麼大膽的直問,後來聊著聊著,就跟著他回宿舍,洗澡,口交(他的技術真的太棒了),洞也跟緊,相信他已經很久沒約炮了,最後還無套內射,這是我人生中最爽的一次

more...
Kekasihku doktor sex
Aku kenal sorang kenalan baru dalam satu laman web.. Sorang doktor anak 3... Kami berhubung hanya melalui whatsapp.. Satu hari dia maklumkan akan hadiri satu mesyuarat di Bandar tempat aku bekerja... Seperti yg dijanjikan aku menantinya disatu restoran..Tapi dia dtg ngan kawannya... Dia duduk selang satu meja dgnku... Tapi berdepan dgnku..manakala kawannya membelakangi aku... Kami berbalas whatsapp walaupun dah ada didepan mata... Bila dah pasti didepannya itu adalah aku... Dia mengenyit matanya padaku... Ahhh nakal betul doktor ni... Malamnya kami berjanji utk berjumpa tapi tanpa temannya mengikutinya.. Aku mengambilnya dihotel tempat dia menginap... Aku bawanya bersiar2 dibandar sambil dia rancak bercerita... Matanya terus merenung aku sambil aku terus memandu... Dia meminta aku memberhentikan kereta disebuah kawasan yg agak gelap... Berhenti jer.. Dia terus menerkam aku... Kami bercumbu sambil tangan masing2 merayap mencari sasaran... Aku membuka kancing colinya.. Lalu ku kerjakan dua bukit yg tadinya tertutup... Aku hisap puting teteknya manakala sebelah lagi kuramas sepuasnya... Tangan ku terus mencari sasaran seterusnya... Aku terus membelai pukinya yg telah dicukur bulunya.. Lubang pukinya dah basah lencun... Dia hilang sabar dgn ku... Terus dibukanya butang seluarku dan mengeluarkan batangku yg sememangnya telah keras... Dia kagum dengan saiz dan panjang batangku... Terus dikulumnya batang ku mengikut rentaknya sendiri... Sambil aku terus mengentel biji kelentitnya... Dia dah klimax kali kedua semasa aku mengentel biji kelentitnya... Akhirnya dia hilang sabar dgn ku... Dia minta aku memasukkan batangku kedalam lubang pukinya yg dah basah kuyup... Aku minta dia duduk diatasku.. Masa batangku masuk habis kedlm pukinya.. Dia menangis.. Katanya dah lama dia tak menikmati rasa nikmat sex. Sambil dia menghayun punggungnya turun naik sambil aku menahan henjutan dgn penuh nikmat.Mulutnya sentiasa mengeluarkan bunyi mengerang tanda dia sedang menikmati rasa nikmat yg dasyat. Ku kucup bibirnya dan kukulum lidahnya agar mulutnya kurang mengeluarkan erangan2 kenikmatan. Doktor ni mmg kuat imiginasi sexnya... Dia klimax dua kali lagi semasa berada diatasku... Aku hampir klimax dan minta dia cabut batangku keluar dari pukinya.. Dia taknak.katanya dia nak merasa pancutan air maniku dlm pukinya... Akhirnya batangku memuntahkan air mani kedalam rahimnya... Dia mengerang kenikmatan merasai pancutan air maniku yg deras... Kami berpelukan sambil dia berkali2 mengucapkan terima kasih kepadaku.. Air matanya masih nampak mengalir tapi tidak sebanyak air maninya dan airmaniku yg dah bercampur... Aku menghantarnya balik ke hotelnya hampir jam 4 pagi.. Dan berjanji akan menjemputnya lagi esok malam... Sehingga kini aku masih berhubung dgnnya dan katanya takkan mungkin dia dpt lupakan aku..

more...
不想谈感情💔却有生理需求
和交往很久的女友分手后,不再相信爱情了
但却渴望性爱,身为男人要面对繁重的工作和社会压力,必须要借着性爱的快感与刺激感来抒发,于是透过朋友的介绍下载了JD APP 在这里认识了许多和我一样在感情上受过伤的小姐姐们,在寂寞空虚的夜里愉快的约爱、谈笑风生。 我再也不寂寞了,有妳们真好❤️

more...
เจอคนโรคจิตซะงั้น
ส่วนใหญ่ ผู้หญิงจะกลัวผู้ชายโรคจิตใช่ไหมครับ แต่คราวนี้มาแปลกผมกับเธอด้วยตัวเอง เธอปลอมรูปและชื่อมาเล่นใน App นี้ หลาย account เพื่อทดสอบว่าเราเจ้าชู้หรือเปล่า ด้วยความเจอรูปผู้หญิงน่ารักไม่ได้ก็ต้องคุยครับ สุดท้ายถ้าไม่ใช่ของจริงยังไงก็ไม่มีทางรับได้จริงไหมครับ
ความจริงเปิดเผยที่เมื่อตอนวันแรกที่ได้โทรไปคุยครับ :)

more...
Cikgu pun boleh la
Aku knal cikgu ni masa aku skolah kt johor time form 5, dia seorng guru yg mengajar kelas form 3.. aku tertarik dngn dia stelah aku terserempak dngn nya ketika ingin membeli mknn di kantin. Raut wajah nya penuh dngn seri.. aku cuba untuk menegur dia atas alasan ingin berkenalan.. yg membuat aku terperanjat. Umur dia masih muda, dia 21 weyhh.. beza 3 thun jer..katanya hnya menjadi guru ganti untuk mengisi waktu cuti nya setelah menamatkn pelajaran di kolej.. budak ipg weyhh.. selama dia menjadi guru di skolah aku.. hubungan kami menjadi lebih akrab sehingga tiba satu masa dia mengajak aku kluar untuk menonton wayang pada malam minggu.. aku pun apa lagi.. xkkn nk tolak.. dah lah lawa, putih gebu.. dada pun besar.. aunmm geram aku!.. setelah kmi selesai menonton wayang.. aku mngajak nya untuk pulang. Kerna aku berasa letih dan mengantuk..aku tertidur di dalam kereta myvi nya ketika di dalam perjalanan pulang, setelah tiba di taman perumahanku.. cikgu tidak sampai hati untuk mengejutkn ku atas alasan tidak ingin menggangu aku... semasa aku sedang enak tidur.. aku tiba2 rasa ada sesuatu yg menyentuh zakar ku. Aku terjaga dari tidur dan melihat tangan cikgu sedang asyik meraba zakarku.. aku tak thu nk buat ap masa tu.. cikgu tidak bercakap bnyak dan dia terus menyambar bibirku dan kami bergilir mengigit lidah antara satu sama lain.. zakar ku sudah tegang.. dan aku mngambil kesempatan untuk meramas tetek nya yg besar itu.. fuhhh sungguh gebu😭😭.. betapa nikmatnya ketika itu.. setelah meraba teteknya.. cikgu pantas menanggalkn kain yg di pakai olehnya dan menyuruh aku untuk memasukkan zakar aku di dalam pepeknya yg berwarna pink.. kami melakukn hubungan seks didalam kereta myvi nya.. itulah hubungan seks yg pertama aku melakukn.. aku tidak akn lupa moment2 aku bersama cikgu.😘

more...
La hice acabar
Empezamos a tocarnos y después se lamentó despacio poco a poco, ella me dijo que le diera más duro, hasta que acabo y aventó chorros de agua por su vagina, me dio una patada que hasta me tumbo de la cama, después me la chupo y de los aventé por el trasero, fue algo muy rico.

more...
和马来妹的第一个约会
有一天认识到的马来妹,过了一个星期后,那马来妹自动约我去他家,我很紧张,我去到后,一进到他家里,他很自动的抱着我,还和我说他老公去外地工作了,我本来不知道他有老公,过后就把我带到他家的房间里就和我接吻,慢慢就帮我口交,那我也忍不住了,就做爱了

more...