JustDating - The Best Hookup App

❤️Seek fun at JustDating tonight❤️

reading:SEKS DIIKAT PEREMPUAN

SEKS DIIKAT PEREMPUAN

17
Sy fariz dr n9 tggl di kmpg,anak no1 dr 4 beradik.Sy ada satu perangai pelik suka pd kain yg lembut.Kain2 yg sy suka tu kain batik lama, kain pantai,skaf,selendang,sapu tangan dn mcm2 lg kain yg lembut.Sy suka lihat perempuan pakai kain batik yg lusuh tp bukan semua perempuan leh buat sy terpikat dgn kainnya yg dipakai.Selalu sy bayangkn yg perempuan yg sy suka tu akan ikat sy dgn kain batiknya.Hobi sy bersendirian dlm bilik jika xde kerja nk buat.Masa tu sy akan bayangkn perempuan seksi dtg ikat sy sambil sy onani dgn kain lembut.Sebelum onani sy akan balut btg pipit sy dn ikat serta sy akan pakai cawat dr kain lembut yg sy ada.Siap pakai cawat sy akan ikat kaki,lutut,peha,mulut,mata serta tgn. Mase tu sy bayangkn ada perempuan akan buat sy x keruan dgn belaian manje dn rangsangannya.Perempuan tu sy pggl MISTRESS dlm permainan ikat2 ni atau sy singkatkn MIST.Lame sy diikat dn jd horny sy onani sendiri sampai pancut kat kain tu.Lps tu dr bayangan sy buat FB dn mencari wanita2 yg boleh kongsi pengalaman ikat2 ni.Sampai la sy jumpe 2org yg mau jumpa dn ikat sy.Kedua duanya dr Kuala Lumpur.Pertama sy gelar dia Mist J dn yg kedua Mist M.Kedua dua wanita ini isteri org dn mempunyai masalah hubungan dgn suami.Mist J yg sy jumpa dlu.Dia sggp dtg dr Kuala Lumpur ke Seremban.Sy jumpe dihotel dn buat seks ikat2 ni kat hotel tu.Kami check in dr jam10pg sampai la jam5ptg.Mist J ni cara ikatnya kurang memuaskn sbb dia ni terlalu lembut dn manje.Tak mcm Mist M walau dia lembut ikatan ke tubuh sy mmg ketat dn erat sampai sy x leh bergerak.Mist J ni tak bape xtreme sbb bila dh ikat sy dia akan main sampai dia puas klu sy x pancut lg dia akan onani sy sampai pancut.Mist M xtreme sgt bila dh ikat sy dia akan balut btg pipit sy dn dia ikat kuat btg sy.Dia titik lilin dia sebat buntut sy dia jolok lubang buntut sy dgn jari dia.Bila dh puas dia buka ikatan btg n balutan dia main dgn sy klu sy x pancut lg dia onani kn sy sampai pancut.Bila pancut pn dia masih onani btg sy buat sy geli dn cuba bergerak tp x boleh ikatan dia mmg erat dn kuat.Mulut sy diikat dn disumbat x boleh jerit hanya bunyi mmpphhh je tu yg buat Mist M lg horny onani kn btg sy.Dgn Mist M kami jumpe kat Kuala Lumpur kdg2 je jumpe kat Sban sbb kain dia bnyk dn susah nk bawa bila kami nk main ikat2.Kami jumpe di rumah Mist M dn sy akan ke Kuala Lumpur naik komuter seawal jam 6.30pg dn akan balik naik komuter jam 5ptg.Mist M akan ambil sy kat stesyen komuter jam 8.30 or 9pg bawa ke rumahnya.Tp skrg kedua duanya dh x ikat sy lg sbb terputus hubungan.Jadi sy tulis cerita ni untuk cari Mist yg sudi ikat n main dgn sy.Jika dia nk cuba main diikat sy boleh ikat jg.Bnyk lg yg sy nk tulis tp skrg bkn mase nya.klu nk cari pengalaman jd Mist cuba GOOGLE laman web BONDAGE kat sana.Bnyk video dn pic tentang Bondage di laman web tu.Tali sy x bape suke sbb tgglkn kesan dn wat sy sakit.Lebih baik guna kain2 atau skaf yg lembut untuk dijadikn tali untuk mengikat.Ape yg belum sy dpt nk main ikat2 dgn Mist yg ramai lebih dr 1org.Mgkn mereka bnyk idea.Owhh lupe plak mase Mist J dn Mist M ikat sy dia berpakai seksi dr kain2 pantai dn stokin mcm2 gaya ..klu cerita ni menarik minat wanita di luar sna leh msg sy kita leh jumpe dn buat kat tmpat yg kita rancang ye. Hingga jumpe lg ade bnyk lg kisah sy ni ... Byee
Download JustDating to Date now Thumb up
Back to list