JustDating - The Best Hookup App

❤️Seek fun at JustDating tonight❤️

reading:Diikat Mist M

Diikat Mist M

4
Selepas kehilangan Mist J aku jumpa pula Mist M.Dia wife org jg tp laki dia kawin lg.Jadi dia sunyi kna tggl selalu jd dia pn buat fb notty.Jumpa pula dgn aku.Mula2 tu dia x layan sbb baru frust dgn bf dia yg tipu dia.Tp aku x putus asa aku cuba jg ngurat dia.Dan akhirnya aku berjaya menambat hati dia.Dr chat kami bercadang nk jumpe tl disebabkn dia kena urusankn anak dia yg masih sekolah rendah.Jadi aku la kna berkorban naik ke kuala lumpur.Hari yg dijanjikn pn tiba aku bangun seawal jam 4.30pg untuk bersiap ke kuala lumpur naik komuter jam 6.30pg.Perjalanan tu terasa lame sbb bnyk stesyen kna berhenti dn mase tu time org nk pergi kerja.Jam 8.30pg aku sampai ke tmpat yg kami janjikn.Aku turun dr komuter terus msg dia dn dia balas dia dh ade kat sana.Aku mencari dia dn jumpa tp dia x perasan aku sbb dia dh bg tau baju ape yg dia pakai.Lalu aku pn jalan menuju ke dia tp dia x perasan jd aku cuit dia.Dia senyum manis pd aku dn kami pn terus ke kereta.Sampaj dlm kereta dia salam dn cium tangan aku dn aku balas cium kepala dia yg memakai tudung.Owhhh lupa plak sblm kami jumpe tu aku dh bg tau yg aku ni mmg suka seks yg aku kena ikat.Nanti xde la susah nk explain mase jumpe.Dia dh siapkn 1beg baju kain2 lembut untuk kami lakukan adegan seks tu.Kami pn terus cari hotel yg berhampiran stesyen komuter sbb xmo buang mase maklum la baru jumpe pertama jd x nk la buang mase kn.Sampai dihotel kami pn chek in dn bila sampai je bilik tutup je pintu dia terus terkam aku.Aku pn ape lg balas la peluk dn cium mulut dia sambil berbalas lawan lidah tangan dia dn aku merayau.Dia memang nakal sbb dia yg mula buka semua baju dn seluar aku.Aku hanya mampu melihat aksi dia yg masih berjubah tp tudung dh tanggal.Tinggal seluar dlm je yg masih belum lucut dari tubuh aku.Nafsu Mist M memang dasyat sbb dia dh lame x puas bila bersame suami jd aku la tempat dia minta.Dia menanggalkn jubahnya alangkah terpesona susuk tubuhnya yg putih gebu.Dengan stokin berjaring dia pakai seolah olah dia memang seorang MISTRESS.Rupanya dia dh bersedia untuk jd Mist aku.Dgn pakaian Mist btg pipit aku yg dr td keras terus meluap luap nk dibelai dn keluar dr seluar dlm aku pakai.Dia dpt merasakn nafsu aku memuncak dn dia terus mencium aku dn menjilat seluruh tubuhku.Seluar dlm aku dh kemana dia campakan dn dia terus menelan dn mengulum btg pipit aku.Alangkah nikmatnya seperti terbang melayang ke angkasa sbb dia mmg arif bab kulum btg ni.Rugi sapa yg dpt dia x pandai jaga dia.Aku pn mohon buat 69 dn dia akur.Kami same2 menjamah kemalauan masing2.Dia mengerang sbb aku sedut biji kelentitnya.Dia dh x tahan minta btg pipit masuk dlm pussy dia yg lencun sbb 2x dia klimak.Aku pn gosok btg aku pd pussy dia merengek minta btg masuk.Aku buat x tau je tp dia mmg arif terus dia pegang btg aku dn masukan dlm pussy dia.Kami main macam2 gaya.Mula2 aku kat atas lps tu aku kat bawah.Dia minta aku doggie aku pn apa lg tunjuk la skill aku.Akhirnya dia pancut untuk yg keberapa kali aku pn x tau.Dia pn x tau sbb dh lame x puas mcm tu katanya.Mase mula2 kawin pn x dpt mcm ni dia ckp la aku x ckp.Aku rase dh sejam lebih main aku punya btg mcm tau2 je nk dpt body Mist M yg mengiurkan ni.Lambat pulak pancut air aku.Dia dh ade tenaga semula dn dia bangun menuju ke beg pakaian yv dia bawa td.Dia mengeluarkn kain2 lembug yg dia bawa serta tali yg dia buat dr kain2 lembut tu.Aku dia tarik dn tangan aku diikat erat kebelakang dgn skaf.Siap je ikat tangan dia ikat siku aku.Sakit pn ade sbb terlalu kuat n erat.Dia ambil tali yg dibuat dr kain dn dia ikat pangkal btg pipit aku serta telo.Aku menahan sakit sesekali aku mengaduh sakit.Belum abis dia ikat btg aku dia ambil suar dlm dia dn dia sumbat dlm mulut aku dn ikat dgn skaf.Kuat sgt hampir lemas aku.Dia senyum dn sambung ikat btg n telo aku ditariknya kuat aku berbunyi mmmppphhhhh...Dia pandang aku dn berkata oooo bunyi lagi ye dn dia ambil sehelai lg skaf ditambah kat mulut aku.Dia sambung lagi ikat btg n telo aku dn aku dh x bunyi lg cuma dahi berkerut menahan sedap serta sakit.Siap ikat btg n telo dia pakaikan aku cawat dr kain batik yg lusuh tp lembut sgt.Mcm nk terpancut air mani aku bila terasa kain batik tu.Dia senyum mgkn dia tau aku mmg dh terlalu horny.Dia ckp jgn sampai pancut sebelum aku nk dia keluar aku hanya anggukan kepala.Dia baringkn aku dn ikat seluruh tubuh aku dgn erat.Siap je ikat aku dia kata sy nk g ambil anak sekolah harap air mani awk x keluar ya syggg.Awas klu keluar sblm sy buat kmu akan sy ikat selama lamanya.Hmpir 2 jam juga aku diikat dn dia pn dtg semula selepas dia menyelesaikn anak dia ke sekolah ptg pula.Aku tertidur mase tu dn tersedar dia belai btg pipit aku.Dia buka cawat yg dia pakaikn td dia lancap dn kulum btg aku x juga pancut.Owhhh tahan lama ye kmu pakai apa td dia tanya aku hanya geleng2 kepala.Mmg aku xde mkn or pakai ape2 ubat untuk tahan lama tp hr tu btg aku mmg menunjukan kejantanan dia x mau pancut.Dia buka ikatan dn ikat aku dikerusi n di lancap n kulum.Hampir sejam juga dia buat air mani aku rasa nk memuntah keluar aku mengerang bunyi mmmppphhhh dia tau terus dia kulum n lancap laju2 dn air mani aku pn pancut.Mase pancut tangan dia x henti2 lancap sampai aku x tahan geli sgt2.Mujur la kain ikat dia kuat dn erat klu x mmg aku meronta ronta kot or tersepak dia.Dia buat mcm tu sampai aku pancut lg sekali.Btg aku stay keras x turun2.Mmg dia puas sgt2 kerjakn aku bila aku kerjakn dia mula2 td.Jam dh hampir 5ptg aku dilepaskn dn kami mandi same2.Dia hantar aku ke stesyen komuter dn berjanji akan berjumpa lg .... sekian terima kasih Mist M 😉
Download JustDating to Date now Thumb up
Back to list