JustDating - The Best Hookup App

❤️Seek fun at JustDating tonight❤️

reading:MIST M MENGGILA

MIST M MENGGILA

3
Slpas pertemuan aku yg pertama dgn Mist M kami terus chat di fb.Mist M kata nk jumpe lg dgn aku tp kali ni dia nk aku ikut balik rumah dia. Senang nk buat mcm2 katanya.Aku pn tanya line clear ke?Dia kata clear tp kna kuar sblm kul 5.Hari yg dijanjikn pn tiba seperti biasa aku kena bangun awal sbb nk naik komuter jam6.30pg.Klu terlepas komuter tu mase kami bersame x dpt lame.Jauh jg perjalanan ke rumah Mist M dr stesyen komuter tu anggaran 30minit jg la.Hr tu aku dpt awal naik komuter.Aku sampai kuala lumpur jam 8.00pg.Mase nk sampai aku dh msg Mist M kata 3 hentian lg aku sampai.Dia kata ok sbb dia pn dlm perjalanan ke stesyen komuter.5 minit jam 8pg dia dh menunggu aku dn aku sampai tepat jam 8 mcm yg dijadualkn.Aku msg dia kata ada dlm kereta dn aku terus ke keretanya.Bila masuk je dlm kereta seperti biasa Mist M salam dn cium tangan aku dn aku cium kepala dia dn sempat juga kami beromen jap sambil cium mulut.Aku dh mula stim btg dh keras dia pn ckp aku mesti diikat mata serta tangan sbb dia xmo aku tau jalan ke rumahnya.Aku akur je dn dia ikat tangan aku dgn skaf erat2.Tangan aku diikat ke belakang mcm kena gari.Siap ikat tangan mata aku pula diikat erat mmg gelap x nmpk ape2.Dia pakaikn aku tali pinggang dn terus memandu ke rumahnya.Sambil memandu tangan Mist M meraba btg pipit aku dn berkata sabar ya sayang hari ni sayang tau la nasib nnt.Aku berdebar juga dgr kata2 Mist M.Dlm mase yg same tak sabar menunggu ape yg akan berlaku.Akhirnya kami sampai dirumah Mist M.Aku dibawa masuk ke dlm rumah dn terus dibogelkn tanpa seurat benang pn di badan.Mist M mula mengikat pangkal btg dn telo aku.Erat sgt dn menyakitkan alat sulit aku.Aku mengaduh mase dia ikat tu tp bkn dia slow kn ikatan tp lg kuat dia tarik dn aku menjerit.Aduhhh ...dia kata diam.Aku ckp slow la sikit sakit la Mist.Terus mulut aku disumbat suar dlm dia dn diikat dgn 3 helai skaf.Aku dh x bersuara lg.Siap ikat btg n telo dia pakaikan aku cawat dr kain batik lembut.Siku aku diikat jg dgn kuat dn erat.Bila siap ikat bahagian atas tggl bahagian bawah iaitu kaki,lutut dn peha x diikat.Dia membawa aku ke satu tmpat x tau bahagian mne.Terus suruh aku duduk di kerusi.Dan dia mula ikat kaki,lutut serta peha aku.Dia buka ikatan mulut dn berkata kita sarapan dlu tp caranya sayang aku suapkn.Aku mengikut je sbb dh mcm tebusan dia.Dia pn suap aku mkn dn sambil mkn dia raba btg pipit aku dn dipicit picit hingga aku tak keruan.Jgn pancut sayang klu x mmg kmu x balik hr ni.Aku anggukan kepala sbb mulut tgh mengunyah makanan.Habis sarapan aku kata nk merokok dia yg tolong.Ikatan aku x dibuka langsung.Hari ni Mist nk jadikan sayang raja tp sayang mcmni la kena ikat x leh bebas layanan Mist akan layan first class.Tergamam aku mendengarnya tp apa boleh buat dh jd tahanan dia nk x nk kena la ikut hehehe.Abih merokok dia buka ikatan kaki terus aku dibawa ke bilik.Aku di pimpin sbb mata aku masih lg diikat.Hr ni sayang akan jd tebusan Mist katanya dn sayang akan diikat seharian.Aku hanya mampu menganggukan kepala dn dia cium dn gomol aku puas2.Aku dibaringkan dn diikat dikatil.Kaki aku dikangkang lebar2 dn ditarik kuat sampai x leh menggerakan lagi.Mmg erat dn kuat ikatan Mist M.Ikatan tgn dibuka dn tgn aku diikat ke penjuru tiang katil.Aku seperti huruf X diikat diatas katil tu.Pasrah dgn ape yg Mist M buat kat aku dn mmg aku suka sgt2 tp aku x pernah bayangkn dpt Mist mcm ni.Dia belajar dr intenet seks bondage ni sbb dia mula suka seks mcmni.Aku pula tawar diri nk kena ikat lg la dia suka boleh praktikan ape yg dia bayangkn selama ini.Siap je aku diikat dia mula buka cawat aku dn urut btg pipit aku dgn lembut dn manje.Mist M buat aku melayang layang ke udara walaupn aku terikat diatas katil.Dia buka ikatan btg n telo dn dia urut btg pipit aku dgn minyak lintah.Mist nk btg sayang besar n panjang katanya.Hampir 45 minit dia urut btg aku,aku rase btg aku nk memancutkn mani dn dia pn terus melancapkn btg aku dgn laju.Aku pn memancutkn mani yg bnyk serta btg aku berdenyut denyut mase memancutkn mani.Aku fikir dia akan berhenti melancapkn btg aku tp aku salah dia terus dgn nafsu melancapkn btg aku lg dn urut.Btg aku masih keras dn x layu walaupn air mani dh pancut.Dia urut dn lancap btg aku dgn lembut kejap perlahan kejap laju.Aku x tahan sgt2 sbb geli dn cuba meronta tp sia2 sbb ikatan diseluruh tubuh sgt kuat dn erat.Akhirnya air mani aku yg kedua pn memancut lg.Aku kepenatan dn hanya mampu bunyi mmmppphhhh je sbb betul2 puas.Dia bersihkn sisa air mani yg keluar dn minta aku berehat dlm terikat tu.Dia mula mengambil gmbar keadaan aku terikat dn baring atas badan aku.Tangan dia membelai seluruh tubuhku.Sayang tidur dlu dlm keadaan ni ye Mist nk jemput anak balik sekolah.Selepas dia menguruskn anak dia ke sekolah petang dia membuka seluruh ikatan ku dn mengurut seluruh tubuhku.Dia massage tubuhku hingga aku merasa segar semula.Jom kita main sayang katanya dn aku pn memuaskan nafsu dia.Pengalaman terikat hmpir 5jam menjadi 1 sejarah dlm hidup ku.Mmg x akan aku lupakn.Dan dia berjanji akan ikat aku seharian pula tggu episod yg akan dtg ye.Ada lg cerita dia aku kerjakn sampai x bg aku balik dn bnyk lg la ..... sape2 yg x suka cerita ni x yah baca .... jumpe lg di episod seterusnya
SEKIAN ....
Download JustDating to Date now Thumb up
Back to list