JustDating - The Best Hookup App

❤️Seek fun at JustDating tonight❤️

reading:Sedapnya...

Sedapnya...

82
Pada masa aku berpindah untuk sementara je ke suatu tempat disebabkan urusan kerja untuk melawat kawasan dan mengukur2 tapak pembenaan maklumlah aku ni seorang designer. Juga aku ade membawa pembantu dia seorang wanita berumur 25 budak baru belajar la katekan yang sangat cantik dan lemah lembut,aku tertarik dengan keayuan penampilanya sebenarnya aku dah lama simpan perasaan kepadanya tapi diam2 rupa2nya dia pun sama ade perasaan dengan aku,aku dapat tahu selepas dia meluahkan perasaannya semasa aku melakukan ukuran bersama di tapak pembenaan itu pada sebalah pagi,aku ingat aku ni cuma bertepuk sebelah tangan. So.. Nak jadi cerita,pada waktu malam kitaorang pun keluar makan malam di suatu restoren ni tah ape kenamenya. Jadi kami sembang2 lame2 ade poin die cakap 'malm ni tentu bosan kalau aku takde bersamanya' jadi aku jawab la 'kalau bosan aku bleh teman sampai esok pagi pun boleh hehe' die pun senyum.. lepas abis makan dia aku anta kat biliknya maklumlah bilik sebelah2 jerr.. So.. aku nk pegi bilik aku die pun pegang tangan aku,aku cakap 'ehh... Kenape' dia pun jawab 'kate nak teman saya' aku terdiam.. Aku cakap kat dalam hati 'budak nie betul2 rupenya' aku jawab' ok boleh.. Tapi tunggu jap nk keluar' aku terus pegi 7Leven beli kondom untuk berjaga2 haha.. Lepas tu aku pegi bilik dia ketuk puntu dan dia bukak cakap masuk la..hehe. Dan ape lagi aku pun mengayat sikit pastu lepak2 dan ape lagi dia pun dah x tahan tibe2 dia bukak baju, aku pun tegak la barang ape lagi layan kaw2 memang puas lahh barang sedap aku pun tannye dia, dia cakap puasnya..nikmatnya...sedapnya..ahh...ahh... Ahhh lagi2..haah.
Download JustDating to Date now Thumb up
Back to list