JustDating - The Best Hookup App

❤️Seek fun at JustDating tonight❤️

reading:Ain

Ain

55
Setelah bertukar bas kini bas kedua yang mereka naiki berhenti di sebuah taman perumahan kos rendah. Ketika turun bas seorang pondan telah terlanggar bahu Ujang. Ujang kelihatan seperti marah tetapi pabila saja beliau terpandang wajah pondan tersebut perasan amarahnya reda. Wajah jambunya membuat Ujang terkenang kenangan beliau di sempadan Thailand di mana beliau telah banyak dipengaruhi oleh kawannya Adan yang juga bekerja sebagai pemandu lori dalam memilih pondan atau Nyah Thailand bagi melampiaskan nafsu seksnya mereka.
Dengan sekelip mata kemarahan Ujang lenyap dan beliau mula menguntumkan senyuman sinis di bibirnya. Senyuman itu turut di perhatikan oleh Ain yang ketika itu telah turun dari bas tersebut.
“Sorry dik” ucapan dari Ujang sambil melemparkan senyumannya pada pondan tersebut. Pondan itu terus saja berjalan laju meninggalkan Ujang tanpa menoleh lagi. Ujang masih lagi merenung ke aras pondan itu dengan pandangan yang tidak berkelip.
“ Abang …rumah yang mana ni ” Ain bersuara dan cuba mengalihkan perhatian Ujang.
“Huh …ikut jelah jangan banyak soal ..”
“Lagi satu malam ni kita makan kat rumah aje .. nanti Abang order Pizza ..lagipun Abang nak rasmikan Ain malam ini” Ujang bercakap tanpa memandang ke arah Ain dan terus berjalan.
Hati Ain tersentuh bila terdengar kata kata suaminya sebentar tadi ..
Malam ini ? Ermm… kenapa tak semalam lepas nikah tu ujar hati kecil Ain. Padahal banyak masa dari semalam lagi.
Bagaimana untuk Ain menyembunyikan peristiwa hitam sebentar tadi yang berlaku di tandas awam RnR ..jQuery17109061893887716799_1516009234580 Seribu satu persoalan timbul di fikiran Ain dan segalanya membuatkan fikirannya risau dan tak tenang.
“Awak.. dah kenapa berdiri kat situ aje masuklah ” Ujang bersuara seperti separa mengherdik Ain yang kelihatan masih lagi termanggu manggu di hadapan pintu pagar sebuah rumah. Ain melangkah masuk dengan longlai dan terus masuk ke dalam ruang tamu. Ujang menarik tangan Ain dan terus menunjukan bilik utama. Ujang terus masuk keadalam bilik tanpa berkata apa apa lagi.
Jam di dinding berwarna kuning air di ruang tamu menunjukkan tepat jam lapan suku malam.
Kedengaran ketukan pintu menandakan penghantaran pizza pesanan Ujang telah pun sampai. Ujang bergegas membuka pintu dan membayar rider pizza tersebut dan meletakkan sekotak piza di ruang tamu. Sementara sekotak lagi terus beliau membawa masuk ke biliknya, sebenarnya beliau tidak pun berasa lapar hanya untuk mengalas perut sahaja ,, Ujang lebih laparkan dan mendambakan layanan dari isterinya yang baru saja dinikahinya.
Sementara itu di bilik mandi di dalam bilik utama itu .. Ain memang sudah lama selesai mandi tapi masih lagi keberatan untuk melangkah keluar. Ain buntu bagaimana untuk menjelaskan pada suaminya bila beliau ingin menyetubuhinya sebentar lagi . Penjelasan apakah yang paling layak diberitahu ? Dia cuai dalam menjaga tubuh badannya sendiri ? Dia cuai menjaga hak milik suaminya (dara Ain yang telah diragut oleh pekerja kontrak bangla ? ) Ain nekad beliau akan hanya mengatakan beliau uzur dan tidak sihat untuk melayani kehendak suaminya yang baharu sahaja dinikahinya beberapa hari yang lalu.
Terdengar bunyi ketukan pintu bilik mandi dari luar “ Ain .. ni pizza dah sampai makan dulu ,, kejap lagi saya pulak nak hadap hidangan awak ” Ujang berkata-kata . Entah bagaimana Ain mendengarkan kata kata tersebut dengan penuh nada sinis. Dengan langkah yang berat Ain keluar jugak dari bilik mandi dan terus menuju ke bag pakaiannya.
“ Dah kenapa tu awak lama sangat pilih baju .. kan nak tido je malam nie ” kata kata Ujang semakin menusuk di kalbu Ain.
“Mari makan ni dulu ” . Ujang menghulurkan kertas tisu sebagai lapik dan pizza Hawaian supreme kepada Ain. Ain menyambutnya tapi hanya cebisan kecil yang mampu digigitnya . Ain masih berkemban dengan tuala pink miliknya dari zaman bujang . Lagipun memang fikiran Ain buntu memikirkan alasan terbaik untuknya mengelak .
“Kenapa .. tak suka ke pizza ni .. kalau tak suka Abang tukar je dengan pizza yang kat luar tu” Ujang mula mahu membungkus balik pizza kedalam kotaknya.
“errr tak payahlah abang .. cuma Ain tak de selera nie .. ermm Abang .. Ain ..Ain uzur malam nie .. ” kata kata Ain terkeluar tapi dengan nada yang tersekat-sekat. Ujang seperti kaget dan agak terkejut tapi dia hanya tersenyum.
“Uzur… ermmm… tak pelah nanti abang check iya ” .. Ujang memeluk Ain dari belakang . Dakapan Ujang erat sekali dan membuatkan Ain amat tidak selesa. Tapi Ain hanya mendiamkan dirinya kerana pengalamannya petang tadi masih lagi segar di ingatannya. Ain masih phobia akibat sentuhan lelaki .. jika mengikut kehendaknya mau saja dia kembali ke kampungnya dan meninggalkan Kuala Lumpur setelah apa yang berlaku kepadanya. Pelukan Ujang semakin rapat dan menekan dadanya tepat di belakang badan Ain. Ain hanya duduk kaku di atas katil. Ain makin mengeraskan badannya tatkala jari jari ujang menarik hujung tuala dari peha Ain .
“Abang tunggulahh dulu .. kan Ain tak sihat nii ” suara Ain antara kedengaran dengan tidak dan terasa getaran suaranya begitu ketara. Hati Ain cemas dan panik dalam masa yang sama tidak dapat berfikir apa lagi helah yang boleh diberinya kepada suaminya Ujang.
Ujang terus saja merapatkan tubuhnya ke tubuh Ain sambil tangan nya mula merayap -rayap di peha Ain. Ujang tidak membuang masa terus saja tanganya menusuk masuk kedalam selakangan Ain dan menyingkap tuala Ain yang sudahpun separuh terbuka itu. Ujang menjolok jari jemarinya terus kearah rekahan pantat Ain.
“Mana ada period nihh ok je”
“Aduhhh abang sakit …. abang … ” Ain merintih antara kedengaran dengan tidak suaranya.
“Mana ada darah pun… tak pe yaa Ain .. bagi Abang rasa dulu ” Ujang terus saja melondehkan kain pelikatnya dan buru buru menindih tubuh badan Ain. Ain memang tidak dapat mengelak lagi dan hanya dapat memejamkan sahaja matanya. Ujang bertambah bernafsu bila merasakan tiada larangan lagi dari Ain isterinya sendiri. Ujang terus saja menujah nujah batangaya yang separa keras itu ke pantat Ain.
Sudah terlambat bagi Ain untuk membantah maka Ain mengikut saja rentak gaya suaminya yang menghenjut dengan laju pantatnya.
“Arghhhhh aarrghhhh Ujang terus saja menghamburkan air maninya kedalam cipap Ain yang baru saja merembeskan air mazi. Ujang menarik batangnya keluar dan melihat campuran air mani nya sendiri .
“Betina Sial… kau memang dah main dengan orang lain kee ” bentak Ujang sambil terus turun dari katil. 
“Memang menghabiskan duit aku aje buat kenduri kahwin bayar hantaran semua…tapi engkau ni pulak memang dah ditebuk orang. Bangsat…betina sundal..“Zul meneruskan amarahnya.
"Maafkan Ain bang..sebenarnyaaa…"Ain cuba memberitahu Zul kejadian yang menimpanya di RNR siang tadi.
"Sebenarnya apa…cakap aje la kau tu memang bohsia"marah Zul lagi.
Setelah marah Zul reda Ain akhirnya dapat juga memberitahu Zul kejadian yang menimpa dirinya secara terperinci. Cuma Ain tidak memberitahu Zul yang akhirnya dirinya juga turut menikmati perkosaan tersebut.
"Maafkan abang Ain kerana menuduh Ain yang bukan2 tadi. Memang salah abang kerana membiarkan Ain pergi ke toilet seorang diri..” Zul memujuk Ain yang masih lagi menangis teresak esak.
“Mungkin ada hikmahnya…abang redha. Mungkin kalau bangla tu tak buatkan ‘jalan’ untuk abang…batang abang yang tak berapa keras ni payah nak masuk dalam pantat Ain..” balas Zul lagi yang merasa sedikit terangsang bila mendengar cerita isterinya tadi.
“Ishh…apalah abang ni..abang memang suka la Ain kena rogol ni…suka dapat bekas lelaki lain…bekas bangla pulak tu??” Ain sedikit marah bila mendengar kata kata suaminya.
“Abang tau tak..Ain sedih kerana tak dapat serahkan dara Ain pada abang…tapi abang tergamak cakap macam tu..” marah Ain lagi.
“Dahh…kita lupakan aje apa yang dah terjadi…lupakan kata kata abang tadi..” Ujang yang tersedar telah tersalah cakap kembali memujuk isterinya.
Setelah kejadian itu mereka meneruskan kehidupan mereka seperti biasa tapi sebenarnya ada sesuatu yang telah berubah dalam diri Ujang dan Ain.
Download JustDating to Date now Thumb up
Back to list