JustDating - The Best Hookup App

❤️Seek fun at JustDating tonight❤️

reading:Nikmat malam jumaat

Nikmat malam jumaat

121
Pagi khamis yang hujan lebat,aku boring di rumah,aku pon look round wechat,saje je cuci mata,mana tau ade rezeki..aku add satu pmpuan ni nama dia maura,dia gadis sarawak..xsmpai 5mnit dia approve..aq pon dh pikir ade can ni..hehe say hai dia pon hai..aq layan chatting dgn dia sedar tak sedar dh nak magrib bro..huhu mlm tu malam jumaat..aku saja ajak dia kluar makan lepak2..dia pon On bro..tnggu lagi..mndi siap2 aku ambik dia..fuhh dia punya body terbaik bro..tgok muka dia nak jer aku pancut atas tu trus..lepas mkn awk bwk dia jalan2 n then lepak tepi tasik..Aku pon slow2 la ayat,bil air lama dh xbyar..Aq ajak dia lepak blik aq mlm tu,aq sewa blik sorg..aku beli cd bnyak nk tgok dgn dia malm dia..modal je tu..hehe..balik bilik aku,Aku buat slamba bukak suar baju pakai boxer je..aq tgok dia mcm relax je..aq capai tuala nk mandi,aq perati mata dia ttp boxer aku je dri tadi..lepas aku mandi terkjut aku tgok dia kt katil berkemban je..dia ckp panas la sayang..nak mandi..lepas mandi dgn berkemban dia naik katil baring sblah aku..aku pon dgn slamba la pelok bdn dia..dia tengok aku aku tgok dia..die ckp dh lama dia tringin bnda ni..aku plhan2 pgg pipi dia,aku ckp kt dia malam ni dapat ye sayang,aku cium bibir dia..dia balas balik ciuman aku dgn penuh bernafsu,,emmmm sayang emmm..suaranya semakin bernafsu..plhan2 tgn aku meraba ke dadanya..trus dia tarik tuala jatuh..agkt tgnku letak dekat buah dadanya,,perghhh lembut dia xyah ckp la..puting dia pink bro...aq tgok tgn dia dh msok dlm boxer aku trus pgg konek aq ..bersarnya sayang..kata dia..hehe aku pon cium leher dia,plhan2 trun ke dada,,aku menghisap dua puting tetek dia..dia dah xtntu arah..suaranya plhan2 dgar bnyai Arghhh Arghhh sedapnya sayang..ermmmm arghhh..tgn dia lancap konek aq..puas aq hisap tetek dia aku trn bawah hisap pepek dia..tembam bro,aku jilat biji kelentik dia..mkin kuat suara dia arghhh arghhh sayang sedap sayang arghhhh arghhh..aku hisap sepuas hati aku..dia tarik muka trus cium mulut aku,emmm emmm slruppp dia jilat lidah aku..dia bgun bukak boxer aq..trus hisap konek aku..masok mulut dia nk trpncut aku..slruppp slurppp dia hisap mmg terbaik lah..puas aq tahan air..sedutan dia tu mmg buat aku xtahan..aku tgok dia mkin xtahan,hidap konek aq laju2..bgun die cium mulut aq lagi slurpppppp emmmm..sayang cepat sayang..i dah xtahan sayang..die trun hisap lagi konek aku laju2..dia main lidah kt kepala konek tu buat aku jadi lg xtahan...aq syak dia mmg betol2 sangap ni..dia naik atas aku masok konek dalam pelek dia pelahan2..cara dia layan mmg terbaik..berpengalaman..dia main2 kepala konek dkt biji kelentik dia..pastu tekan masok dlm plhan2..boleh tahan lubang dia..sempit plhan2 masok dlm..arghhhh sedap sayang kta dia..dia henjut trun naik mkin laju..tgn aku ramas tetek dia sepuas2..arghhhh arghhhh arghhhh mkin kuat suara sedap dia kluar..20mnit jgak dia henjut aq dia kt atas..cbut dia hisap konek aq slurppp slurppppp slurpppppp smpai ke bwh telor aq dia kepat jilat abis...dia naik atas balik dia masok lagi henjut laju2..mmg kuat mafsu dia..die yg henjut aq bkn aq henjut dia..haha..aku dh xtahan sngt mse tu..dia ckp nk pncut bgtau..pncut dlm mulut dia..henjut mkin laju suara dia mkin sedap arghhhh arghhh baby arghhh..aku dh kejang satu bdn..air aq dh nk kluar..aq trik kluar dia trus isap konek aq laju.slurppppppl dia sedupp cruttt crutttt cruttt pancut dalam mulut dia..dia trus hisap sedup smpai hbis air aq...rakus dia mmg terbaik..masing2
penat..aku bgun mndi dgn dia..dlm bilik air pon jadi lagi...dia main2 konek aq dgn sabun keras balik..dia hisap lagi trus sruh aq doggi dia..aku pon trus laju la..suara manja dia ahrggg arghhh mmg buat aq xleh lupa..kami main tukar2 posisi air kedua aq dh trasa mkin nk kluar..makin laju aku henjut mkin kuat suara sedap arghhh arghhhh dia kluar..sayang nanti kluar kt mulut lagi..xckup yg tadi katanya..aku dh xtahan kemutan dia..air aq mkin terasa aku trus cbut sumbat dlm mulut dia n dia trus hisap sedut slruppppoppp slrupppp arghhhh kaki ku kejang crutttt cruttt terpancut air lelakiku kali ke dua dlm mulut dia..die sedut abis jilat sepuasnya...kami mandi sama pastu baring kt katil..masing2 kepenatan..setgh jam kami borak2 pastu dia ckp kt aku..die bahagia sngt mlm ni..aku pnya konek dia suka..besar pastu tahan lama..aku snyum je..hehe..die cium bibir aq mkin lama mkin bernafsu balik..hisap lidah smpai ke leher..trun ke dada aku..smpai ke konek aku balik..dia hisap lagi plhan2 konek stim ..kami buat 69 ..berselera aku hisap pepek dia sepuas2...arghhh sayang nak lagi..katanya..trus dia bring kt bwh aku masok plhan2 arghhhh suara manja dia kluar balik..mkin bernafsu..aku henjut dia arghhh arghhhh arghhh laju lagi sayang..arghhh urmmm sedap sayang..suara dia buat aku mkin gersang..45mnit jgak aku henjut dia mse tu..dia ajak tukar posisi..aku kt bwh plak..dia henjut aku plak..urmmm arghh arghhhh arghhhh suara dia mkin kuat..konek aku msih keras dlm pepek dia..tukar posisi balik dia kt bwh..aku henjut lagi dia hmpir sejam lebih dua2 dh mkin penat..sayang nanti pancut kt dalam taw..dia ada ubat bg xpregnat..aku dh xpkir bnyak..kepala dh tgh sedap..mkin laju henjutan mkin kuat suara dia arghhhh come on babe..arghhhh laju lagi sayang..aku dh xtahan..aku ckp sayang i dh xtahan dh ni..mkin kuat dia kemut pepek dia mkin kejang bdn aq..arghhhh laju lagi sayang..arghhhh arghhhh aq dh xtahan summp crutt crtut pncut kt dalam pepek dia..die kemut kuat..aq dh lembik penat..die trik muka aq trus dia cium..terima kasih sayang..i rasa bahagia sangat malam ni..u puaskan i..katanya..lepasni kita buat lagi taw..kami trus trtido kepenatan..sekian .lenguh dh jari aku taip..pantekk
Download JustDating to Date now Thumb up
Back to list