JustDating - The Best Hookup App

❤️Seek fun at JustDating tonight❤️

reading:Teruna ku hilang..

Teruna ku hilang..

17
Masa tu aku dah habis study...dah start kerje 2 bulan..kenal la sorang awek ni..orangnye comel2..kenal2 2 3 bulan dia bawak jumpa..then jalan2 kat pasar raya..suatu hari balik dari pasar raya tu lebih kurang dalam jam 6 petang..mase tu nak hantar die balik rumah..so kite gerak sampai suatu tempat sunyi...tetiba die raba paha saye...terkejut saye...die suruh parking..then die x kata ape2 terus rebahkan kerusi...die naik atas saya..dan die kate dah lame saye tunggu mase ni...die dah lame tahan semua ni..die buka butang seluar the tarik zip..dia mulakan aksi die..saye kata saya x pernah buat bende ni semua..sambil merasa nikmat saya ikut je ape yg die nak...then die bogel naik atas badan saye dan die masukkan btg sye..sye terdiam x dpt berkata ape..awek tu pun meraung dan die kate x pernah rse nikmat btg besar mcm ni...nikmat tu hanya org yg pernah rase jer yg tahu..dengan henjutan yg sangat laju saya klimaks diluar..selesai semua saye bersihkan tubuh badan..dan saye terus hantar die balik rumah..hari semakin gelap...keesokan harinya die ajak jumpa lagi..episod seterusnya nanti saye post lagi..
Download JustDating to Date now Thumb up
Back to list