JustDating - The Best Hookup App

❤️Seek fun at JustDating tonight❤️

reading:Awek stim

Awek stim

69
Aku ni seorang pemalu tapi nak jugak bergaul. Bila jumpa member nakal so perangai nakal tu melekat sikit lah. Satu hari tu dorang ni bawak aku ke tempat yg clear pastu aku pon terkejut tengok ade org layan barang. 3lelaki 1perempuan. Waktu tu dorang dah memang stim kaw2. So aku yg pemalu ni pon jadi liar hahaha. Kawan aku selamber je pegang tetek dia, yg aku pulak tengok je(sifat malu tinggal sikit) arghh geram pulak. Kawan aku bawak balik rumah kekah kaw2 termasuk aku sekali. Nikmat beb panas gua tu haha. That was my first experience.
Download JustDating to Date now Thumb up
Back to list